Jordi Fàbrega presenta un equip preparat per governar, Albert Batalla demana confiança en el projecte de Junts per la Seu i Carles Puigdemont apel·la al vot per a que “Europa escolti la causa dels catalans”. L’acte final de campanya de Junts per la Seu, que ha omplert de gom a gom la Sala Sant Domènec, ha servit per presentar l’equip, el programa i fer una crida a omplir les urnes aquest proper diumenge perquè Jordi Fàbrega sigui el proper alcalde de la Seu d’Urgell

Aquest vespre la Sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell ha acollit l’acte de tancament de campanya de Junts per la Seu on han pres la paraula els 27 membres de la candidatura que han enunciat les principals propostes del programa. Jordi Fàbrega, alcaldable de la formació, ha destacat que “cal que la ciutat continuï apostant per un projecte constructiu, en positiu, de suma, que aplegi a tothom i que defugi de visions destructives”. Fàbrega ha explicat que representa un projecte renovat que canvia de persones i alhora manté una visió de política en positiu. “Cal omplir les urnes aquest diumenge amb vots d’esperança i de futur per la ciutat, amb projectes realistes que seran possibles gràcies a la feina d’un equip preparat”, ha reblat el cap de llista de la formació.
Durant l’acte també ha intervingut l’alcalde de la Seu, Albert Batalla, que ha agraït la confiança rebuda per la gent de la seu durant els anys d’alcaldia i ha demanat un vot de confiança per Jordi Fàbrega i el seu equip.
🏘 Volem fer una ciutat millor per a vosaltres, però sobretot amb vosaltres!
Aquest diumenge teniu #laSeu i #Castellciutat a les vostres mans. Feu-nos confiança. Aquest equip no us fallarà. Moltes gràcies! 🤝 #laSeuEnBonesMans 👉 https://t.co/iKgx8S9wZO #26MLaSeu
Jordi Fàbrega pic.twitter.com/KHPG4AH5xH
— Junts per la Seu 🤝 #laSeuEnBonesMans 🎗 (@JuntsXlaSeu) May 24, 2019
Han tingut un paper rellevant la número dos de la candidatura i actual tinent d’alcalde de promoció econòmica, Mireia Font, que ha destacat que “cal continuar treballant de valent perquè la Seu sigui una ciutat d’oportunitats per treballar, per emprendre, per progressar”. Font ha assegurat que “aquests darrers quatre anys hem contribuït a que la ciutat tingui més activitats, hi vingui més gent, s’hi generin més negocis… i per això volem continuar treballant en aquesta línia”.
Durant l’acte ha intervingut també el President Puigdemont amb un missatge d’agraïment pel suport rebut i una apel·lació directa al doble vot de Junts per Catalunya tant a Europa com a la Seu, de manera que aquest diumenge es voti Fàbrega a la Seu, i Puigdemont a Europa.
