Junts per la Seu Junts per la Seu Junts per la Seu Junts per la Seu Junts per la Seu
Junts per la Seu d'Urgell

Junts per la Seu posa a disposició el programa electoral en versió àudio, llegit pel mateix Jordi Fàbrega

La versió en àudio del programa, pensada per persones amb discapacitat visual, es pot consultar al web de Junts per la Seu

Una vegada més, Junts per la Seu ha fet accessible el seu programa electoral per a les persones amb discapacitat visual. Aquest 2023, és el propi candidat a l’alcaldia, Jordi Fàbrega, qui ha llegit i enregistrat el programa per a aquest col·lectiu.

Així, les persones amb discapacitat visual tenen disponible el programa en versió àudio a la web de Junts per la Seu: ​​https://juntsxlaseu.cat/programa/#audios

En la darrera ocasió, Junts ja va fer accessible el seu programa a les persones amb discapacitats visuals, però en aquesta ocasió Fàbrega, cap de llista de la formació, ha estat l’encarregat d’enregistrar la lectura.

La versió àudio del programa electoral és una mostra de la implicació de Junts per la Seu per ampliar l’accessibilitat de la ciutat. En aquest punt, el programa electoral recull la voluntat d’anar reduint progressivament les barreres arquitectòniques de la Seu d’Urgell i Castellciutat.

Més notícies

Contacta amb nosaltres





© 2023 Junts per la Seu d'Urgell